بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

بی همتا

بیتا جون ۱۲ ساله ☺️

مادر

1390/9/27 17:01
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

گویند مرا چو زاد مادر، پستان به دهان گرفتن آموخت

 


شب ها بر گاهواره ی من بيدار نشست و خفتن آموخت

 


دستم بگرفت و پا به پا برد تا شيوه ی راه رفتن آموخت

 


یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 


لبخند نهاد بر لب من بر غنچه ی گل شکفتن آموخت

 


پس هستی من ز هستی اوست تا هستم وهست دارمش دوست

ایرج میرزا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان سپهر
27 آذر 90 17:29
سلام وبلاگ بیتا جون خیلی قشنگه.مطالبتونم قشنگه .خوشحال میشیم بازم به ما سر بزنین.
مامان آنیتا
27 آذر 90 18:03
سلام واقعا کار جالبی بود . من به شما رای میدم گلم شمارتو یادداشت کردم .بازم به ما سر بزنین
ني ني شكلك
27 آذر 90 19:28
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* آفرين ابتكار قشنگيه!
دوتا عشقم محدثه
27 آذر 90 21:43
سلام من حتما به شما رای میدم شما هم به وبم سر بزنید اگه از مدلم خوشتون امد کد من 138 است
amirmohamad_asra
28 آذر 90 7:59
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*منتظره حضورتون هستیم
مامان آيلا
28 آذر 90 9:00
عالی بود دست مریزاد
مامان مهبد كوچولو
28 آذر 90 10:23
دوست گلم سلام . من مهبد كوچولوي 6 ماهه تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم . به وبلاگ من سري بزنيد و اگه از طرح من خوشتون اومد با ارسال كد 166 به شماره اي كه توسط سايت اعلام ميشه منو خوشحال كنيد . منتظر حضور پر مهرتون هستم . ضمنا ً طرحتون عالي بود .
مامان پریاگلی
28 آذر 90 10:43
سلام مامان بیتاجون باور کنید شاهار اصلی رو خودتون انجام دادین من حتماً بهتون رأی می دم می دونم طراحی جدول خیلی سخته حسابی دستتون درد نکه البته اگه شما از طرح ما خوشتون اومده خوشحال میشیم لطف کنین و به ما رأی بدین
مامان یاسین و ستایش
28 آذر 90 16:44
مامان بیتا واسه این کار خیلی زحمت کشیدی قول می دم شما یکی از 3 نفری باشید که می خوام بهش رای بدم امیدوارم شما هم کد 160 رو فراموش نکنید و به من هم رای بدید .
مامان تارا و باربد
28 آذر 90 19:56
يلدا مبارك براتون آرزوي شادماني و سلامتي دارم
مامان گیسو
29 آذر 90 2:30
سلام عزیزم ایدتون بی نظیر بود
مامان امیرمسعود
29 آذر 90 7:51
سلام. خیلی از طرح هایی که دیدم جالب بودن ولی طرح شما متفاوت از بقیه . با آرزوی موفقیت
مامان رامیلا
29 آذر 90 11:56
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .
مامان طاها
29 آذر 90 12:32
سلام عزیزم عالی بود منم که عاشق جدول ... خوشحالم که کمک کردی تا با وبلاگت آشنا شم حتما به شما رای میدم ممنون از لطفت واسه طاها خوشحالم کردی بیتا جون رو از طرف من یه ماچ گندش کن و اسم خودتونم واسم پست بزارید ممنون ماچ ماچ ماچ
مامان نیایش
29 آذر 90 22:11
یلدا یعنی بهانه ای برای لحظه ای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا. یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
مامان آدرین
30 آذر 90 2:22
سلام منم از طرحتون خوشم اومد اگه شما هم به وبلاگ آدرین سر بزنید خوشحالمون میکنید ودر صورت تمایل به آدرین رای بدین کد137
مامان زهره
30 آذر 90 14:36
سلام . من از طراحی جدول شما خوشم اومد به شما رای می دهم . اگه مایل هستین به ما رای بدین . کد ما 180 است.
مامان سانی
30 آذر 90 14:42
مامانی فوق العاده بود امیدوارم برنده بشین.ممنون که به ما سر زدین.بیتا چون خیلی عسله لینکش کنم؟
بابای رها
30 آذر 90 15:23
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
ماما آنیسا
1 دی 90 11:26
من به شما رای میدم اما قول نمیدم حلش کنم
مامان طاها
1 دی 90 12:16
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.
مامان پارسا
1 دی 90 13:21
سلام خانمی...ممنون از حضورت وپیامت طراحی جدولت خیلی زیبا هست بهت رای میدم وامیدوارم برنده باشی با اجازت لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
تینا
1 دی 90 13:36
سلام ممنون از حضورتون ... ابتکار جالبی انجام دادین یلداتون میبارک
نی نی توپولی
1 دی 90 18:20
آرزو دارم در پس یلدای زنگیت ... زایش خورشید خوشبختی را....
نيلووو
3 دی 90 1:43
مامان بيتا جون خيلي ايدتون جالب بود بهتون تبريک ميگم و ضمنا ممنونم که افتخار داديد به وب سام سر زديد بيتا کوچولو رو ببوسيد
مامان سپنتا
4 دی 90 20:21
ابتکار جالبیه جدول چه دخمل نازی دارین
mien24r
12 دی 90 21:10
…..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’...... ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’...... ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی همتا می باشد