بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

بی همتا

بیتا جون ۱۲ ساله ☺️

حل جدول

1390/10/15 10:43
1,948 بازدید
اشتراک گذاری


 

جشنواره نی نی وبلاگ

افقی

1-پژوهش هاثابت کرده اندکه خوردن اين ويتامين در پيشگيري از سرماخوردگي کودکان موثر نيست_واضح نيست

2-يکي از عومل عصبانيت و پرخاشگري کودک

3-يکي از خصوصيات اخلاقي بارز مامان هاي ني ني وبلاگي_چاره گر

4-نام خانوادگي ونام پدر علم کامپيوتر_دهي ست از دهستان ميان بندبخش نورمازندران

5-نام گروه هنري مابين دو حرف ي_

6-از صابون توليد مي شود_جاي تيمم بدون حرف اول

7-مايه حيات_بدون چيزي_من و تو مي شويم...

8-از القاب ائمه معصوم_ دفع

9-سايت محبوب همه مامان هاي ني ني وبلاگي_تازه به دنيا آمده

10-صداي گاو_اگر وزن نوزاد به هنگام تولد1000 تا 2499 گرم باشدنوزاد را...مي گويند

11-آب در دماي زير صفر_جاي خلوت

12-نطع دم بريده_هجو دم بريده

13-جان_ برآساي

14-اجزا يي که در قصه گويي خوب نقش دارند

15-يکي از شخصيت هاي قصه بزبز قندي به شکل وارونه_از وسايلي که هنگام ابتلاي شخص به آنفولانزا جدا مي شود

 

عمودی

1-من و تو مي شويم..._نامي دخترانه و نام يکي از تيره هاي آريايي اروپايي

2-توبره اي از چرم _در سوره الرحمن مي خوانيم((...آلائ ربکما تکذبان))

3-نام دخترانه عربي_عمر هر کس

4-در دعاها خدا را اينگونه مي خوانيم_چادر اعتراض

5-سرعت بخشيدن_ براي زنده ماندن لازم است_ همراه بازدم

6-مردم شهر هيروشيما قرباني اش شدند

7-سرود معروف..... هاي ايرانيم/ فرزندان ايرانيم_موي شير_ رهاشده

8-نگراني که نونش را به ي داده است_ بچه ها به مادر ميگويند_کلمه سوالي؟

9-تازه رسيده_ او به عربي مي شود...

10-به اول آنزيم س اضافه شود_ به علت وجود وارونه اين ماده در لاک به تازه مادران توصيه مي شود لاک ناخن استفاده نکنند

11- وارون شهر ري_ناپيدا_راه آهن

12-ياري_ يکي از سفاک ترين خلفاي عباسي_تميزي و درخشندگي

13-دوستي ومحبت _ اسير از جنگ برگشته_ براي دور کردن حيوانات مي گويند

14-جمع ادب_ ميوه ترش و آبدار_ شصت بريده

15-مداومت در کار_ وارون پيکرش_مست کننده

حل جدول در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مهمان مامان!
3 دی 90 18:02
سلام مامان بيتا ممنونم كه وبلاگم سرزديد وبلاگ خيلي قشنگي داريد اميدوارم در جشنواره برنده بشيد
مریم
3 دی 90 18:23
سلام مرسی از حضور سبزت تو لیست پیوندهام ادت کردم.
مامان نادیا و نلیا
4 دی 90 9:32
سلام ممنون که به ما سر زدین....من با اجازه لینکتون میکنم
مامان زهره
4 دی 90 9:40
سلام عزیزم ما به شما رای دادیم. اگه دوست داشتین به کد 180 تاج سر مامان رای بدین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 دی 90 10:56
طرحتون خیلی قشنگه. امیدوارم برنده بشی. حتما رای می دم.


ممنونم
مامان نیایش
4 دی 90 23:37
سلام به مامانی و بیتای گلم 2 بار بهت رای دادم عزیزم


سلام مامان نیایش جون
ممنون از محبت شما.ماهم شما رو فراموش نکردیم

مریم مامان فندوق (M3
5 دی 90 8:35
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی داری تبریک بیتا جون هزار تا بوسسسسسس منم رای می دم
مامان پریسا
5 دی 90 12:52
سلام گلم. من هم بهتون رای دادم.
شما چطور؟143


ممنون از محبت تون.منم به شما رای دادم
مامان علی مرتضی
5 دی 90 14:22
سلام ممنونم که به ما سر زدید من از قبل تصمیم گرفته بودم بهتون رای بدم لطفا کد ما یاتون نره
مامان علی
5 دی 90 15:18
سلام مامان بیتا جون. با ارزوی موفقیت. من هم بهتون رای دادم من دوست شیما هستم با اجازه شما رو لینک کردم. به من هم سر بزنید منتظرتون هستم[بوسه]
مامانی حنانه
5 دی 90 20:18
سلام ممنون که به وبلاگ دخترم سرزدید. آفرین به این سلیقه و دقت برای طراحی جدول
مامان امیر علی
6 دی 90 13:01
سلام خانمی ما رای دادیم شما چطور رای هم ندین دوستتون داریم کد ما 120 هست
مامان نفس
9 دی 90 2:58
انار کوچولو خیلی خیلی محتاج دعاته خاله.فراموشش نکن.
محيا كوچولو
10 دی 90 10:50
مامان نیاز
10 دی 90 11:00
سلام از وبتون خوشم اومد پیش ما بیایین خوشحال میشیم
مامان امیر علی
10 دی 90 14:05
خیلی ممنون بوس
مامان رامیلا
10 دی 90 14:13
سلام عزیزم خیلی جالب بود .
مامان نیایش
10 دی 90 18:03
سلام عزیزم کارت عالی بود و جالب ان شا الله همیشه موفق باشی همه برنده هستن
مبین فرفری
10 دی 90 18:54
ممنونم از تبریکتون کار شما هم خیلی عالی بود
مامان محمدرضا
10 دی 90 19:55
وای چه کار باحالی انجام دادید هیف که دیر فهمیدم آخه یه مدت نتونستم بیام وگرنه حتما ب شما رای می دادم. در هر صورت خسته نباشید گلم.
مامان یاس
16 دی 90 12:53
بسم رب الحسین هر كس ز حسین خبر ندارد جز خاك رهی دگر ندارد در وقت عطش گر آب نوشی دیوانگیت ثمر ندارد بر فاطمه گر غلام هستی سیلی به رخت اثر ندارد دستان تو سد راه عشق است عباس علی كه دست ندارد ای آنكه به سر زنی از عشقش دیوانه ای او كه سر ندارد گویند در بهشت زیباست بین الحرمین كه در ندارد سلام به شما بزرگوار بلاخره مامان یاس وبلاگشو درست کردو مرتب شد ویک عالمه مطالب جالب گذاشته منتظر دیدارشما هستم با نظرهایتان. صلوات
مامان زهره
17 دی 90 10:26
سلام .دل من که از دیدن این جت ها آب رفت خدا به داد دل محمد سپهر برسه. ممنون که به ما سر زدیم . نگفتین از کجا خریدین؟! هدیه خلاقیت یعنی چی؟!
مامان زهره
17 دی 90 13:52
سلام. خوشحال می شم که این کار را بکنی. چون تاج سر مامان عاشق هلی کوپتر ، هواپیما و خیلی وسایلی از این دسته!
مامان زهره
18 دی 90 10:54
سلام ممنون از اطلاع رسانی دقیق شما
مامان نیایش
18 دی 90 18:33
ُسلام خانمی خوبین ؟ ان شا الله که خوب باشید همیشه نمیدونم از انار جون چیزی میدونی یا نه ولی برای سلامتی اش تو این وبلاگ یه ختم قرآن هست اگه میتونی شرکت کن ان شا الله که حالش خوب بشه
http://aftabealamtab.mihanblog.com/


سلام مامان نیایش جون
بله از وبلاگ نفس جون جویای حال انار هستم.انشاالله که خدا شفاش بده
شيوا مامان پارسا و پري ناز
30 دی 90 3:09
سلام وبلاگ قشنگي داريد به ما هم سر بزنيد
یاسمن
16 اسفند 90 15:22
سلام
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارید. راستی این جدول کار خودتونه؟!خییییییییییییییییلی جالبه
خیلی باسلیقه درست شده
منتظر حضورتون در وبم هستم....


سلام.ممنون از لطف تون.بله این جدول رو به مناسبت تولد نی نی وبلاگ طراحی کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی همتا می باشد