بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

بی همتا

بیتا جون ۱۲ ساله ☺️

پرواز

1391/6/12 6:59
523 بازدید
اشتراک گذاری

گفتند: "کلاغ "شادمان گفتم: پر         گفتند: "کبوترانمان"، گفتم: پر

 

گفتند: "خودت"، به اوج اندیشیدم       در حسرت رنگ آسمان، گفتم: پر!

 

*****

گفتند: مگر پرنده ای؟ خندیدم       گفتند: تو باختی و من رنجیدم!

 

در بازی کودکان فریبم دادند!         احساس بزرگ پر زدن را چیدم

*****

 

آن روز به خاک آشنایم کردند       از نغمه پرواز جدایم کردند!

 

آن باور آسمانی از یادم رفت      در پهنه این زمین رهایم کردند!

 

*****

گفتند: "پرنده"، گریه ام را دیدند       دیوانه خاک بودم و فهمیدند

 

گفتم: که نمی پرد نگاهم کردند        بر بازی اشتباه من خندیدند...


نغمه رضایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
18 شهریور 91 11:23
سلام خوبین؟ بیتای گل خوبه؟ چه شعر زیبایی. من میتونم اسم شما رو بدونم مامان عزیز؟ به من هم سر بزن.
مامان مارال فرفری
18 شهریور 91 13:53
سلام ممنون میشم به مارال تو مسابقه نی نی با حجاب رای بدی تو کودک من
مهدیس
19 شهریور 91 12:58
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 91 9:20
چه شعر جالب بود. تا حالا نشنیده بودم. خیلی خوشم اومد.
باران قلنبه
31 شهریور 91 14:36
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان محمد سپهر
4 مهر 91 11:14
عزيزم خوبي ؟بيتاي ما چكار مي كنه؟ببوسين روي ماهش را
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی همتا می باشد