بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

بی همتا

بیتا جون ۱۲ ساله ☺️

غم دل

1390/12/12 12:09
685 بازدید
اشتراک گذاری


آخوندملاعلی معصوم همدانی

به  خرابات  روم  بهر  نگهداری   دل                                  

                                      تا  بر  پیر  کنم  شکوه  ز  بیماری دل


دل شب و روز بسوزد ز غم عشق بتان                                   

                                          من بسازم به غم و رنج و گرفتاری  دل    


اشک من سرخ و رخم زرد شدوموی سپید                                                               

                          روز من  گشت  چو شب   بهر تبه  کاری دل

 

خواب هرگز نکند آنکه دلش بیدار است               

 

                                      ما  شبی  صبح  نکردیم  به  بیداری  دل



هر  چه  کردیم  علاج  دل  بیمار  نشد                 

                                            تنگ  شد حوصله از بهر پرستاری دل   


 

چه  زیانها  که  نمودم  ز  ره  دلخواهی                    

 

                                     چه  ملامت  که کشیدم  به هواداری  دل



ای   فنا   چاره ی  دردت  نتوان کرد  مگر            

                                           اشک خونین و دعای سحر و زاری  دل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهره
15 اسفند 90 11:35
خوبه فرصت خوندن شعر و کتاب داری. قدر ش را بدون


بله خیلی به مطالعه علاقه دارم.دلم میخواد فرصتی بشه ادامه تحصیل بدم انشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی همتا می باشد