بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

بی همتا

بیتا جون ۱۲ ساله ☺️

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

1390/9/6 16:44
479 بازدید
اشتراک گذاری

باز محرّم رسيد ماه عزاي حسين

سينه ما مي‌شود کرب و بلاي حسين


کاش خدا قسمتم رزق حلالي کند

تا که توانم کنم خرج عزاي حسين


کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه

تا که بگيرم صفا من ز صفاي حسين


هرکه عزدار اوست شيعه و غمخوار اوست

ناله او مي‌دهد سوز صداي حسين


مادر او فاطمه خوب دعا مي‌کند

هرکه بريزد ز چشم اشک براي حسين


اشک عطاي خداست هديه خيرالنساست

نيست کسي لايقش غير گداي حسين


ماه محرم کند جامعه را زير و رو

جمله جوانان شوند مست ولاي حسين


 

بهتر از اين گريه‌ها نيست سلاحي به دست

تا که بماند بپا دين خداي حسين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

dp
6 آذر 90 20:16
سلام . ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و دلبند عزیزتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد. منتظرتون هستیم . ما رو هم از نظرات خودتون محروم نکنید .
مامان آرشیدا قند عسل
6 آذر 90 23:42
آفرین به بیتا گلی که اینهمه خوب رشد کرده زنده باشی و سرحال از تبریک تولدتون ممنونم.
خاله هدي ياسمين زهرا
7 آذر 90 10:49
ممنون از اينكه به وبلاگ ياسمين جوني سر زدين. در ضمن التماس دعاي فراوان
ني ني شكلك
9 آذر 90 13:25
خواستم شکوه کنم ، به دلم بد آمد ، یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد ، حتم دارم کلماتش همه باران هستند ، حرفهایش به دل انگیزی قرآن هستند ، عطر هر گل چو مسیح از نفسش می بارد ، چه شبی می شود آن شب که علم بر دارد..! شما لينك من شديد
مامان محمدرضا
10 آذر 90 11:58
فرا رسیدن این ماه رو به شما و خانواده محترمون تسلیت عرض می کنم و التماس دعا دارم
مامان پریسا
14 آذر 90 1:43
با سلام ایام سوگواری سالار شهیدان را به شما تسلیت میگم.
مامان نیایش
14 آذر 90 19:28
عزاداری هاتون قبول التماس دعا
مامان راتا
15 آذر 90 0:22
از اینکه به ما سر زدی ممنونم بیتا جون امیدوارم موفق باشی
رعنا(مامان سیما )
20 آذر 90 19:00
سلام مامان بیتا ممنون از اینکه به ما سر زدین من لینکتون می کنم خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی همتا می باشد