بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

بی همتا

بیتا جون ۱۲ ساله ☺️

خداوندا ...

1390/9/22 14:35
470 بازدید
اشتراک گذاری



خداوندا تو ميداني كه من دلواپس فرداي خود هستم
مبادا گم كنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم كنم اهداف زيبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبت هايت
مرا تنها تو نگذاري
كه من تنهاترين تنهام؛


خدا گويد :

تو اي زيباتر از خورشيد زيبايم
تو اي والاترين مهمان دنيايم
تو اي انســــان !
بدان آغوش من باز است
شروع كن ...
يك قدم با تو
تمام گامهاي مانده اش با من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عباسی
2 آذر 90 22:09
سلام خدا این کوچولوی نازنین وشیرین تون رو حفظ کنه.. وبلاگتون خیلی خوب و پرمحتواست..خیلی قشنگ و روان برای فزرند دلبندتان می نویسید.
وحید جون
24 آذر 90 8:16
سلام بیتا جون وبلاگ قشنگی داری . خیلی خوب و پر محتوا .
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
26 آذر 90 9:34
خیلی زیباو عارفانه بود.ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی همتا می باشد